Assalamu'alaikum dan salam sejahtera..........Selamat datang ke blog Laman Pak Guru Asan..........Selamat Hari Guru..........Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara..........

Selasa, Disember 27, 2011

REUNION LEPASAN MAKTAB PERGURUAN TEKNIK, KUALA LUMPUR KUMPULAN 1981-83

Impak Facebook memang besar sebagai laman interaktif sosial. Rakan dan taulan yang lama terpisah boleh bertaut kembali melaluinya. Kesan daripadanya pada hari ini banyak majlis reunion telah diadakan. Perjumpaan-perjumpaan ini diadakan sebagi mengimbau kenangan lalu di samping bertanya khabar serta mengeratkan tali silaturahim. Ramai sahabat-sahabat yang membawa keluarga bersama dalam perjumpaan ini.

Pada 24 Disember 2011 yang lalu sahabat-sahabatku yang sama-sama berkuliah ilmu pendidikan di Maktab Perguruan Teknik, Kuala Lumpur batch 81-83 telah bereunion di Ipoh, Perak. Tahniah aku ucapkan kepada penerajunya yang dapat menganjurkan majlis tersebut. Kesanggupan sahabat-sahabatku hadir dalam majlis tersebut amat membanggakan. Aku mohon maaf atas ketidakhadiran diriku di sana atas alasan yang tidak dapat dielakkan.

Semoga usaha baik ini akan dapat diteruskan pada masa akan datang. Kita jemput sahabat-sahabat kita yang lain agar lebih ramai yang hadir. Kan pada masa itu, batch 81-83 kita ada 108 orang.

Foto-foto ini aku pinjam dari FB Cikgu Mohamed Noh. Masing-masing dah menuju ke usia senja tapi kelihatannya masih kacak, bergaya dan manis. Ada di antaranya tentunya dah mempunyai anak menantu dan cucu. Aku ucapkan tahniah.










Tiada ulasan: