Assalamu'alaikum dan salam sejahtera..........Selamat datang ke blog Laman Pak Guru Asan..........Selamat Hari Guru..........Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara..........

Khamis, November 05, 2009

PELAJAR-PELAJAR TINGKATAN 5 LANDSKAP SMK TELOK KERANG, PONTIAN, JOHOR TAHUN 2009


Inilah pelajar-pelajar Tingkatan 5 Landskap dan Nurseri (5LN) yang saya sayangi. Mereka positif bila mana mereka bertindak balas dengan apa yang saya ajar, memahami tunjuk ajar dan tunjuk cara pada waktu saya mengajar, cepat membuat kerja apabila saya minta tolong, dan cepat memberi pendapat apabila diminta. Yang tak positifnya ialah mereka tidak berkeyakinan untuk memahami apa yang dibaca, cepat berputus asa, dan tidak ada fokus untuk berjaya dalam akademik. Dah puas saya memujuk, meminta tolong, dan memberi motivasi agar mereka lebih berkeyakinan. Harap-harap selepas ini mereka lebih positif seiring dengan kedewasaan mereka. Cikgu doakan semoga pelajar-pelajar akan menjadi manusia berguna; berguna kepada diri sendiri, keluarga, rakan-rakan, jiran-jiran, masyarakat sekampung, agama dan negara.

SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN SPM. BERJUANGLAH UNTUK KEJAYAAN.


MOHD AIZAT BIN HASBOLLAH
AZHAR BIN AZAMAN

MOHD HAIRI BIN YAHYA

MOHD FAEZ BIN MARZUKI

FARHAN BIN MOHAMED

MOHD FADZLI BIN SAFEE

MUHAMMAD AZIZUL BIN MD NOOR

MOHAMAD AZWAN BIN MOHAMAD RAHIM

MOHAMED IDRIS BIN JUMARI

MUHAMAD ANDZAR BIN KHAIRUL AZIZI

MOHD SAFARUDDIN BIN ABD RAHMAN

MOHD FAHMI HAFIDZ BIN HASSAN

MUHAMMAD SUFYAN BIN ABU SHUKOR

MOHD FUAD BIN RAMLI



Tiada ulasan: